Saturday, September 29, 2007

باااااااااركولى كلكم .. انا اتخطبت :D





السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أكتب اليكم من موقعى هذا :D .... بوست متأخر حوالى شهر كاااااااااااااامل بس عموما اللى يعرفنى مش هيستغرب لانى معروف ان خطواتى فى العموم بطيئه شويه كمان بصراحه مكونتش ناوية انى اكتب فى البلوج تانى لانى من النوع اللى بيزهق بسرعه للاسف من اى حاجه بس فى المناسبه دى حسيت انى لازم اكتب

طبعا عارفنى كلكو .. انا الحمد لله وزى ما اغلب اصحابى عرفو

انا

انا

اتخطبت

:D :D

طبعا مفجأءه لكل اللى معرفش

عقبال كل البنات اللى نفسها تتخطب ربنا يحققلها حلمها وادعولى ربنا يتمملى على خييييييير يااااااااارب

13 comments:

Rowyda Mohammed said...

Alf Alf Mabrouk ya gamil....ayh el a5baaaar el 7lwaaa dyh.begad ana far7annaa gedan ya gamil wyallaa ba2aa 3ayzeeeen el fara7 waw3y tensy te3ezemeeny.....
see u soon

Unknown said...

alffffffffffffffff mabrooooooooook we 3o2bal el lella el kebera bas 3alala teftekrena s3etha :)

Rehab Mostafa said...

ana awel w7da 2oltahalek 3la el facebook :D bas h2olhalek tany
mabroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
ya Dina 3o2bal el far7 el kebeeer ISA

dreaming pocky said...

thx ya gama3a 3ala kalamek el 7elw da ya rab yes3edeko dayman isA

sepcial thx le roooooooby
:D
3o2balek ya amar
kol sana we ento taybeeeen

Horeya Gomaa Taha said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الف مبروككككككككككككككككككككككككك يا بوكى بجد فرحتلك قوى وطبعا انتى ميش محتاجه اقولك الكلام ده لآنك عارفه الى فى قلبى تجاهك ربنا يبارك لكما وعليكما وان شاء الله الفرحه الكبير تكون قريبه

dreaming pocky said...

ميرسى ياحور ربنا يخليكى وحلوه موووووت المفجأءه دى
اخيرا البلوج بتاعى اشتغل عندك
لولولولولى
:D

mohammed alsha3r said...

الف مبروك يافندم

ويارب

يارب


يتتم عليكم بالخير

ويعمر بينكم

ويدوووووووووووووم الحب ما بنكم على طول الزمان

وانا بقول لعيرسك او خطيبك الجميل ونحسبه كدا


ياااااااااعريس عروستك امانه هتتسئل عنها ... عرفها معنى الدين حفظها قرأنها


معنى العفاف والصون .. جوا الحجاب صانها


هى كبيرة ... بس كفايه عليه كدا ولو عاوز الباقى هو يبقى .. يشرفنا فى المدونه واحنا تحت امره هنعمل له أحلى واجب


سلاموز

dreaming pocky said...

الله يبارك فيك ياشاعر
ميرسى اوى على الكلام الجميل ده

SunShine said...

mabrooooook we asfa awi enaha gat met2a5r rabena yes3edko we ytmemlek 3ala 5er isA.....we tegeblna keda bloggers so3ántaten =)
we teb2y te3zemeny ba2a =D...

rabena yes3edk ya gamela isA

sa7e7 enty monaqaba? asly msA sortek gamela awi awi

dreaming pocky said...

Allah yebarel feky ya shamosa mesh met2a7'ara wala 7aga ya amar merci 3ala zo2ek we 3o2balek isA we akom ma3zoma :P

ah ya gamil de sorty ana monakapa

salam ya amar

هيثم الغيتاوي said...

حلوة اوى التعبير البسيط ده
انا
انا
انا
اتخطبت
ههههههههههه
عارفه ليه علق معايا؟؟
لانى من حوالى اسبوع عايز اكتب نفس المعنى
بس مش عارف اكتب ازاى

اكتب مثلا
انا
انا
انا
برضه اتخطبت
هههههههههه
بس انا اللى خطبت
!!!!!!!!!!!!

عموما انا فى الاخر كتبتها على طريقتى
ورايح اقابلها تانى النهارده
يمكن لما ارجع اكتب احسن
تفرق كتيييييييييييير

عقبال كل اللى يتمنالنا الخير

dreaming pocky said...

ربنا يوفقك يا هيثم حاولت اعمل كومنت عندك بس مدونتك غريبه كده وادخل الكود وادخل اسمى والباسوورد وبردو مش راضى
:D:D
عموما هحاول تانى
ميرسى على مرورك

Sara said...

اول مرة اخش مدونتك ودخلت لقيت اخبار مفرحة يارب تبقى ايامك كلها فرح دايما
تحياتي